Czas i koszt dostawy

PRZEDPŁATA (PAYU)
Odbiór i dostawaZamówienia powyżej 49 zł
Paczkomaty 24/70 zł
Kurier Inpost0 zł
Kurier DPD0 zł
Poczta Polska0 zł
Odbiór w Salonie W.KRUK0 zł
PŁATNOŚĆ ZA POBRANIEM
Dostawa pod adresZamówienia powyżej 49 zł
Kurier InPost0 zł
Kurier DPD0 zł
REZERWACJA W SALONIE W.KRUK
Rezerwacja w salonie W.KRUKZamówienia od 0 zł
Rezerwacja w salonie0 zł
Rezerwacja w Salonie z przedpłatą0 zł
WYSYŁKI ZAGRANICZNE
Dostawa pod adresZamówienia powyżej 49 zł
Kurier DPD85 zł
Dochowujemy wszelkich starań by Klienci W.KRUK mogli jak najszybciej cieszyć się produktami zamawianymi online.
Czas realizacji zamówień zależy od dostępności produktów oraz wybranej formy odbioru/dostawy zamówienia.
Wszystkie zamówienia realizowane za pośrednictwem sklepu internetowego W.KRUK objęte są ubezpieczeniem.

CZAS REALIZACJI

Zamówienia wysłane kurierem

Termin realizacji zamówienia to czas potrzebny do przygotowania wysyłki. Doręczenie nastąpi w kolejny dzień roboczy na terenie Polski. Realizacja zleceń zagranicznych może ulec wydłużeniu – zależnie od bieżących uwarunkowań firmy obsługującej przesyłkę kurierską. W przypadku modyfikacji produktu, np. grawerowania czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.

Zamówienia z odbiorem w Salonie W.KRUK

Czas realizacji zamówienia z odbiorem w salonie zależy od dostępności produktów:

  • Zamówienie z odbiorem w salonie, może zostać odebrane po otrzymaniu potwierdzenia dostarczenia zamówienia do wskazanego salonu,
  • Odbiór zamówienia w salonie możliwy jest po podaniu numeru zamówienia oraz kodu odbioru zamówienia (PIN),
  • Prosimy o odbiór zamówienia w ciągu 3 dni roboczych. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane,
  • Informujemy, że zamówienia z odbiorem w Salonie Stacjonarnym, realizowane są wyłącznie w przypadku wcześniejszego ich opłacenia (PayU).


  • Lista salonów W.KRUK dostępna jest tutaj >>

    Zamówienia z odbiorem w Paczkomatach Inpost

    Czas realizacji zamówienia z odbiorem w Paczkomacie Inpost zależy od dostępności produktów:

  • Zamówienie z odbiorem w Paczkomacie Inpost, może zostać odebrane po otrzymaniu potwierdzenia dostarczenia zamówienia do wskazanego punktu odbioru;
  • Odbiór zamówienia w Paczkomacie Inpost możliwy jest po podaniu numeru telefonu oraz kodu PIN,
  • Odbiór w Paczkomacie Inpost możliwy jest w wybranych Paczkomatach Inpost.


  • Lista paczkomatów dostępna jest tutaj >>

    Czas dostawy

    Czas dostawy dla każdego produktu znajdą Państwo na karcie produktu. Czas dostawy w przypadku produktów posiadających wybór rozmiaru dostępny będzie po wybraniu rozmiaru w karcie produktu.

    Orientacyjny czas realizacji zamówienia znajdą Państwo w pierwszej wiadomości e-mail wysyłanej po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym W.KRUK.



    Koszt dostawy

    Zamówienia wysłane kurierem:

    Zamówienia o wartości powyżej 49 złotych złożone w sklepie internetowym i realizowane na terenie Polski, dostarczane są bezpłatnie. Dla zamówień o wartości poniżej 49 złotych możliwa jest bezpłatna rezerwacja w Salonie. Koszt wysyłki do pozostałych państw UE wynosi 85 złotych.



    Zwroty produktów zamówionych w sklepie internetowym W.KRUK:

  • Informacja o zwrotach dostępna jest pod tym adresem: https://wkruk.pl/zwroty-i-reklamacje,
  • Elektroniczny formularz zwrotu dostępny jest pod tym adresem: https://wkruk.pl/rga-advanced/return/verification.
  • Dochowujemy wszelkich starań by Klienci W.KRUK mogli jak najszybciej cieszyć się produktami zamawianymi online.



    Śledzenie przesyłki – sprawdzenie statusu przesyłki możliwe będzie po podaniu numeru listu przewozowego przesłanego w wiadomości potwierdzającej zrealizowanie zamówienia przez sklep internetowy W.KRUK.

    Śledzenie przesyłek zamówionych z odbiorem na terenie Polski – Paczkomaty Inpost – kliknij tutaj.

    Śledzenie przesyłek zamówionych z odbiorem na terenie Polski – Kurier DPD – kliknij tutaj.

    Śledzenie przesyłek zamówionych z odbiorem na terenie Polski – Kurier Poczta Polska – kliknij tutaj.

    W dniu nadania śledzenie statusu przesyłki będzie możliwe po godzinie 18.