Czas realizacji zamówień zależy od dostępności produktów oraz wybranej formy odbioru/dostawy zamówienia.
Wszystkie zamówienia realizowane za pośrednictwem sklepu internetowego W.KRUK objęte są ubezpieczeniem.
|
|
|
Paczkomaty 24/7 |
14 zł |
0 zł |
Odbiór w Salonie W.KRUK |
14 zł |
0 zł |
DPD Pickup |
14 zł |
0 zł |
|
|
|
Kurier Inpost |
14 zł |
0 zł |
Kurier DPD |
14 zł |
0 zł |
|
|
|
Rezerwacja w Salonie W.KRUK |
0 zł |
0 zł |
|
|
|
Kurier Inpost |
16 zł |
0 zł |
Kurier DPD |
16 zł |
0 zł |
Zamówienia wysyłane kurierem
Termin realizacji zamówienia to czas potrzebny do przygotowania wysyłki. Doręczenie nastąpi w kolejny dzień roboczy na terenie Polski. Realizacja zleceń zagranicznych może ulec wydłużeniu – zależnie od bieżących uwarunkowań firmy obsługującej przesyłkę kurierską. W przypadku modyfikacji produktu np. grawerowania czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.
Zamówienia z odbiorem w Salonie W.KRUK
Czas realizacji zamówienia z odbiorem w salonie zależy od dostępności produktów:
- Zamówienie z odbiorem w salonie, może zostać odebrane po otrzymaniu potwierdzenia dostarczenia zamówienia do wskazanego salonu.
- Odbiór zamówienia w salonie możliwy jest po podaniu numeru zamówienia oraz kodu odbioru zamówienia (PIN).
- Prosimy o odbiór zamówienia w ciągu 3 dni roboczych. Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.
- Informujemy, że zamówienia z odbiorem w Salonie Stacjonarnym, realizowane są wyłącznie w przypadku wcześniejszego ich opłacenia (PayU).
Lista salonów W.KRUK dostępna jest tutaj >>
Zamówienia z odbiorem w punkcie DPD Pickup
Czas realizacji zamówienia z odbiorem w punkcie DPD Pickup zależy od dostępności produktów:
- Zamówienie z odbiorem w punkcie DPD Pickup, może zostać odebrane po otrzymaniu potwierdzenia dostarczenia zamówienia do wskazanego punktu DPD Pickup.
- Odbiór zamówienia w punkcie DPD Pickup możliwy jest po podaniu numeru listu przewozowego.
Lista punktów DPD Pickup dostępna jest tutaj >>
Zamówienia z odbiorem w punkcie Poczty Polskiej
Czas realizacji zamówienia z odbiorem w punkcie Poczty Polskiej zależy od dostępności produktów:
- Zamówienie z odbiorem w punkcie Poczty Polskiej, może zostać odebrane po otrzymaniu potwierdzenia dostarczenia zamówienia do wskazanego punktu odbioru.
- Odbiór zamówienia w punkcie Poczty Polskiej możliwy jest po podaniu numeru listu przewozowego.
- Odbiór w punkcie możliwy jest w wybranych placówkach pocztowych, sklepach Żabka, stacjach paliw ORLEN, kioskach Ruch, automatach pocztowych i marketach Biedronka.
Lista punktów odbioru dostępna jest tutaj >>
Zamówienia z odbiorem w Paczkomatach Inpost
Czas realizacji zamówienia z odbiorem w Paczkomacie Inpost zależy od dostępności produktów:
- Zamówienie z odbiorem w Paczkomacie Inpost, może zostać odebrane po otrzymaniu potwierdzenia dostarczenia zamówienia do wskazanego punktu odbioru.
- Odbiór zamówienia w Paczkomacie Inpost możliwy jest po podaniu numeru telefonu oraz kodu PIN.
- Odbiór w Paczkomacie Inpost możliwy jest w wybranych Paczkomatach Inpost.
Lista Paczkomatów dostępna jest tutaj >>
Czas dostawy
Czas dostawy dla każdego produktu znajdą Państwo na karcie produktu. Czas dostawy w przypadku produktów posiadających wybór rozmiaru dostępny będzie po wybraniu rozmiaru w karcie produktu.
Orientacyjny czas realizacji zamówienia znajdą Państwo w pierwszej wiadomości e-mail wysyłanej po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym W.KRUK.
Koszt dostawy
Zamówienia wysyłane kurierem:
- Dostawa zamówień o wartości poniżej 199 złotych, kurierem na terenie Polski jest odpłatna, koszt dostawy zamówień wynosi 14 lub 16 złotych.
- Koszt dostawy zamówień kurierem na terenie UE (poza teren Polski) wynosi 85 złotych.
Zamówienia z odbiorem w Salonie:
- Dostawa zamówień z odbiorem w Salonie o wartości poniżej 199 złotych, jest odpłatna, koszt dostawy zamówień wynosi 14 złotych.
Zwroty produktów zamówionych w sklepie internetowym W.KRUK
- Informacja o zwrotach dostępna jest pod tym adresem: https://wkruk.pl/zwroty
- elektroniczny formularz zwrotu dostępny jest pod tym adresem: https://wkruk.pl/rma
Dochowujemy wszelkich starań by Klienci W.KRUK mogli jak najszybciej cieszyć się produktami zamawianymi online.
Śledzenie przesyłki – sprawdzenie statusu przesyłki możliwe będzie po podaniu numeru listu przewozowego przesłanego w wiadomości potwierdzającej zrealizowanie zamówienia przez sklep internetowy W.KRUK.