Aby jedna Karta Klubu dla Przyjaciół była aktywna w Salonie, Aplikacji i na wkruk.pl pamiętaj, żeby używać tego samego adresu mailowego, telefonu i danych osobowych, co podano w Klubie dla Przyjaciół W.KRUK dla tej Karty. Dodanie Karty Klubu dla Przyjaciół do konta może nastąpić tylko przy zgodnych danych osobowych i kontaktowych z przypisanymi do tej karty. Jeśli dziś przystąpiono do Programu w Sklepie Internetowym lub Aplikacji Mobilnej to zapisanie nowej Karty Klubu dla Przyjaciół w koncie Aplikacji Mobilnej lub Sklepu Internetowego może nastąpić dopiero po pełnej aktualizacji danych w Programie, które może potrwać od 4h do 24h od chwili nadania numeru karty.
Gdzie można przystąpić do Klubu dla Przyjaciół W.KRUK?
Po zalogowaniu do swojego konta otwiera się okno Profil, przewiń do treści „KONTO W PROGRAMIE ”, kliknij „KLUB DLA PRZYJACIÓŁ ” oraz „PRZYSTĄP DO PROGRAMU ” –automatycznie pojawi się okno „TWOJE KONTO ” z QR kodem Karty Klubu dla Przyjaciół.
Po zalogowaniu do swojego konta kliknij „ Karta Klubu dla Przyjaciół” a następnie „Dołącz do Klub Dla Przyjaciół W.KRUK” , wypełnij i zapisz Formularz, potwierdź link aktywacyjny wysłany na adres mailowy swojego konta;
Szczegółowe informacje znajdziesz w
Regulaminie Klubu dla Przyjaciół W.KRUK.
Na nurtujące pytania zachęcamy do poszukania odpowiedzi w naszym
Poradniku –„Klub dla Przyjaciół W.KRUK i Aplikacja mobilna”.
Pon – pt w godzinach 8:00-17:00
tel.: 12 345 1840
e-mail: bok@wkruk.pl
KLUB DLA PRZYJACIÓŁ
e-mail: klubdlaprzyjaciol@wkruk.pl
Wiadomości obsługujemy zgodnie z kolejnością wpłynięcia – odpowiemy w najkrótszym możliwym terminie. Zachęcamy do komunikowania się za pośrednictwem aplikacji W.KRUK
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest W.KRUK S.A. z siedzibą w Krakowie, ul. Pilotów 10, 31-462 Kraków. Więcej w polityce prywatności.