Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności »

  OK

Zwroty

Jeżeli produkt zakupiony na wkruk.pl nie spełni Twoich marzeń,
możesz go bezpłatnie zwrócić w ciągu 30 dni,
kurierem lub w dowolnym salonie W.KRUK

Zwroty i reklamacje /*

ZWROTY

Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość, poza salonem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.

Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wygasa po upływie 30 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem.

Instrukcja zwrotu towaru:

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów, w terminie do 30 dni od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem należy poinformować sprzedawcę o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. poprzez przesłanie na adres e-mail: infolinia@wkruk.pl maila z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia oraz informacją jakie produkty życzą sobie Państwo zwrócić lub poprzez skontaktowanie się z telefoniczną obsługą sklepu internetowego W.KRUK: Biżuteria: 782 220 002, Zegarki: 502 760 752)

Dokonanie zwrotu możliwe jest poprzez wypełnienie formularza zwrotu zawierającego oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów, ale nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży towarów przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży towarów.

W terminie do 14 dni od dnia, w którym prześlą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów i zamiarze zwrócenia zamówionych towarów należy zwrócić towar:

A. Wysyłkowo za pośrednictwem kuriera:

a) W obecności kuriera zapakuj produkty w bezpieczny sposób:
- umieść produkty w oryginalnych opakowaniach.
- jeśli został wypełniony formularz zwrotu to dołącz go do przesyłki.
- na kopercie kurier zamieści etykietę zwrotną, zaadresowaną na W.KRUK.
Dzięki niej nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów związanych ze zwrotem towarów. Zwrot produktów w tej formie odbywa się na koszt W.KRUK.
b) Wyślij produkty.

Adres do zwrotów:

Sklep Internetowy W.KRUK, W.KRUK SA, Al. T. Bora-Komorowskiego 25d, 31-476 Kraków

Z dopiskiem: “ZWROT”.

B. Osobiście w Salonie W.KRUK:

Należy zgłosić się do W.KRUK w miarę możliwości wraz z dowodem zakupu lub jego kopią (paragon). Należy wcześniej skontaktować się z telefoniczną obsługą sklepu internetowego W.KRUK:
- w przypadku biżuterii pod numerem telefonu: 782 220 002
- w przypadku zegarków pod numerem telefonu: 502 760 752
w celu ustalenia terminu zwrotu oraz konkretnego Salonu, w którym będzie dokonywany zwrot towarów. Zobacz gdzie znajdują się Salony W.KRUK.

Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar powinien posiadać wszystkie metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.

Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny zgodzą się Państwo na inny sposób zwrotu. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych towarów.

REKLAMACJE

W celu zgłoszenia reklamacji Prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji lub zgłoszenie reklamacji osobiście w jednym z Salonów W.KRUK (Zobacz gdzie znajdują się Salony W.KRUK).

Wypełniony formularz bądź też oświadczenie o składanej reklamacji prosimy o wydrukowanie i podpisanie.

W przypadku braku możliwości wydrukowania bardzo prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail: infolinia@wkruk.pl.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym lub oświadczeniem o składanej reklamacji prosimy przesłać na adres:

Reklamacje W.KRUK, W.KRUK SA, Al. T. Bora-Komorowskiego 25d, 31-476 Kraków z dopiskiem: “REKLAMACJA” lub złożyć osobiście w jednym z Salonów W.KRUK (Zobacz gdzie znajdują się Salony W.KRUK).

Reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni od dnia złożenia reklamacji towarów. O decyzji Rzeczoznawcy zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną.

Sprzedawca informuje Państwa o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Państwa po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Klienta będącego konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Legenda:
/* dotyczy Klientów, będących konsumentami



Informacje dla klienta – do pobrania.

Formularz zwrotu – do pobrania.

Formularz reklamacji – do pobrania.