1. Za pośrednictwem aplikacji mobilnej InPost:
Następnie możesz zgłosić zwrot towaru korzystając z poniższej instrukcji:
2. Za pośrednictwem strony szybkiezwroty.pl:
Następnie możesz zgłosić zwrot towaru korzystając z poniższej instrukcji:
- umieść produkty w oryginalnych opakowaniach.
- wypełniony formularz zwrotu dołącz do przesyłki.
- na kopercie kurier zamieści etykietę zwrotną, zaadresowaną na W.KRUK.
Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny zgodzą się Państwo na inny sposób zwrotu. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych towarów.
Niektóre artykuły, ze względu na cechy szczególne muszą spełniać określone warunki, aby można było je zwrócić:
Perfumy – powinny być zwrócone w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu, nienaruszona folia/plomba zabezpieczająca.
Usługa bezpłatnego zwrotu jest jednorazowa i dostępna wyłącznie na terenie Polski.
W przypadku wysyłki zwrotu zamówienia z kraju niebędącego członkiem Unii Europejskiej mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty takie jak koszt odprawy i cło.
W celu zgłoszenia wymiany rozmiaru pierścionka prosimy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
Wymiana jest możliwa jednorazowo i nastąpi w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:
W.KRUK SA, Podium Park, Al. Jana Pawła II 43a, 31-864 Kraków, z dopiskiem: “REKLAMACJA” lub złożyć osobiście w jednym z Salonów W.KRUK (Zobacz gdzie znajdują się Salony W.KRUK).
Informacje dotyczące reklamacji: reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia do Spółki W.KRUK reklamowanego produktu i wypełnionego formularza. O decyzji Rzeczoznawcy zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną.
W przypadku wysyłki towaru zakupionego w Sklepie Internetowym produkt zostanie odesłany na adres podany podczas składania zamówienia.
Sprzedawca informuje Państwa o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Państwa po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej https://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Klienta będącego konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Informacje dla klienta – do pobrania.