Po otrzymaniu zamówienia mają Państwo możliwość dokonania bezpłatnego zwrotu w terminie 30 dni.
ZWROT
A. Wysyłkowo za pośrednictwem Paczkomatów INPOST:
1. Za pośrednictwem aplikacji mobilnej InPost:
- Wypełnij formularz zwrotu dostępny na stronie https://wkruk.pl/rga-advanced/return/verification.
wybierając z listy rozwijalnej sposób wysyłki „Paczkomaty 24/7”
- Poczekaj na zatwierdzenie formularza, otrzymasz powiadomienie na podany adres email.
Następnie możesz zgłosić zwrot towaru korzystając z poniższej instrukcji:
- W dolnym menu aplikacji wybierz ikonkę “Zwróć” W sekcji „Wyszukaj sklep” wpisz W.KRUK;
- Wypełnij formularz zwrotu.
- Zapakuj w bezpieczny sposób zwracane produkty, w oryginalnych opakowaniach.
- Nadaj zwrot w dowolnym Paczkomacie.
2. Za pośrednictwem strony szybkiezwroty.pl:
- Wypełnij formularz zwrotu dostępny na stronie https://wkruk.pl/rga-advanced/return/verification. wybierając z listy rozwijalnej sposób wysyłki „Paczkomaty 24/7”
- Poczekaj na zatwierdzenie formularza, otrzymasz powiadomienie na podany adres email.
Następnie możesz zgłosić zwrot towaru korzystając z poniższej instrukcji:
- Wejdź na stronę Szybkie Zwroty Inpost. Wybierz z listy: W.KRUK.
- Wypełnij formularz zwrotu na stronie Inpost.
- Zapakuj w bezpieczny sposób zwracane produkty, w oryginalnych opakowaniach.
- Nadaj zwrot w dowolnym Paczkomacie
B. Wysyłkowo za pośrednictwem kuriera:
- Wypełnij formularz zwrotu.
- W obecności kuriera zapakuj produkty w bezpieczny sposób:
- umieść produkty w oryginalnych opakowaniach.
- wypełniony formularz zwrotu dołącz do przesyłki.
- na kopercie kurier zamieści etykietę zwrotną, zaadresowaną na W.KRUK.
- Wyślij produkty.
C. Zwrot własny na adres:
- Adres do zwrotów: Sklep Internetowy W.KRUK, W.KRUK SA, Podium Park, Al. Jana Pawła II 43a, 31-864 Kraków , z dopiskiem: “ZWROT”.
Informacje dotyczące zwrotów: uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar powinien posiadać wszystkie metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie. Przesyłka powinna zawierać również: paragon, metki produktów, opakowania, certyfikat, a w przypadku zegarka, dodatkowo prosimy o dołączenie karty gwarancyjnej.
Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny zgodzą się Państwo na inny sposób zwrotu. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych towarów.
Niektóre artykuły, ze względu na cechy szczególne muszą spełniać określone warunki, aby można było je zwrócić:
Perfumy - powinny być zwrócone w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu, nienaruszona folia/plomba zabezpieczająca.
Usługa bezpłatnego zwrotu jest jednorazowa i dostępna wyłącznie na terenie Polski.
W przypadku wysyłki zwrotu zamówienia z kraju niebędącego członkiem Unii Europejskiej mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty takie jak koszt odprawy i cło.
WYMIANA
W celu zgłoszenia wymiany rozmiaru pierścionka prosimy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
- Złóż nowe zamówienie bez opłacania wybierając formę płatności: PaYu – Blik, karta, przelew, raty na ten sam model pierścionka w interesującym rozmiarze.
- Złóż formularz zwrotu https://www.wkruk.pl/rma wybierając z powodu zgłoszenia „Wymiana rozmiaru pierścionka” oraz umieść w polu „Nazwa/Rozmiar/Kod produktu" numer nowego zamówienia.
- Poinformuj o chęci wymiany Biuro Obsługi Klienta.
Wymiana jest możliwa jednorazowo i nastąpi w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.
REKLAMACJE
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:
- Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji i przesłanie go razem z produktem i dowodem zakupu lub zgłoszenie reklamacji osobiście w jednym z Salonów W.KRUK (Zobacz gdzie znajdują się Salony W.KRUK).
- Wypełniony formularz, bądź też oświadczenie o składanej reklamacji, należy wydrukować i podpisać.
- W przypadku braku możliwości wydrukowania, prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail: zlecenia@wkruk.pl.
- Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym lub oświadczeniem o składanej reklamacji, prosimy przesłać na adres:
W.KRUK SA, Podium Park, Al. Jana Pawła II 43a, 31-864 Kraków, z dopiskiem: “REKLAMACJA” lub złożyć osobiście w jednym z
Salonów W.KRUK (Zobacz gdzie znajdują się Salony W.KRUK).
Informacje dotyczące reklamacji: reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia do Spółki W.KRUK reklamowanego produktu i wypełnionego formularza. O decyzji Rzeczoznawcy zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną.
W przypadku wysyłki towaru zakupionego w Sklepie Internetowym produkt zostanie odesłany na adres podany podczas składania zamówienia.
Sprzedawca informuje Państwa o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Państwa po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej
https://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej:
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Klienta będącego konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Legenda:
/* dotyczy Klientów, będących konsumentami
Formularz zwrotu - do wypełnienia online.
Informacje dla klienta - do pobrania.
Formularz zwrotu - do pobrania.
Formularz reklamacji - do pobrania.