Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności »

  OK
Pokaż filtry
Producent
Rodzaj kamienia
Asortyment
Twój wybór: Wyczyść filtry
Ukryj filtry
Domyślnie
  • Domyślnie
  • od najnowszych
  • Po cenie (rosnąco)
  • Po cenie (malejąco)
  • Według sprzedaży

BIZZOTTO GIOIELLI

Bizzotto Gioielli to włoska marka biżuterii ekskluzywnej. Wraz z innymi znanymi firmami z całego świata tworzy ona kolekcję Białe Kruki, która dostępna jest w ofercie W.KRUK. Kolekcja ta prezentuje przede wszystkim biżuteryjne unikaty, które zostały starannie wybrane spośród jubilerskich arcydzieł. Podobnie jak inne marki, Bizzotto Gioielli produkuje biżuterię luksusową dla koneserów, którzy doceniają piękno ukryte w najmniejszych detalach.

Marka była marzeniem młodego złotnika – Cesare’a Bizzotto. Pragnął on stworzyć kolekcję biżuterii wysokiej jakości, która trafiałaby do klientów z całego świata. Dzięki swojej pasji, umiejętnościom rzemieślniczym oraz złotniczemu doświadczeniu Cesare tworzył kolejne, zachwycające projekty. Tak właśnie powstała marka Bizzotto Gioielli, stając się jednocześnie artystycznym miejscem, w którym łączy się historia rodziny i tych wszystkich unikalnych dzieł. Do dziś marka kieruje się harmonią, jakością, jednością i pięknem w poszukiwaniu niezwykłości. Każdy element to wyraz niezwykłej kreatywności inspirowanej codziennym życiem.
Bizzotto Gioielli – w poszukiwaniu niezwykłości
Marka tworzy biżuterię ponadczasową. Urzeka ją ruch i płynność, które są twórczym wyrazem materiału i światła. Charakterystyczna dla biżuterii jest jej faktura. Niezależnie od tego, czy mamy do czynienia z bransoletką, czy pierścionkiem, każdy element wygląda, jakby wykonany był z łączonych łańcuszków, które razem tworzą delikatną i subtelną siateczkę. W wielu projektach możemy odnaleźć inspirację naturą, o czym świadczą stworzone przez markę kolekcję.

“Firmamento” to kolekcja, która powstała dzięki obserwacji nieba. Tworzą ją m.in. grube bransolety i pierścienie wysadzane brylantami, które przypominają gwiaździste niebo. W kolekcji “Drops” (Krople) odnajdujemy inspirację naturą i kroplami wody. Wiszące kolczyki z tej linii są zaokrąglone, tworząc subtelne łezki. W ofercie marki dostępna jest zarówno biżuteria unikatowa z żółtego, jak i różowego złota. Kolekcja “Natura” to oczywiście kształty inspirowane roślinnością. Widzimy tu połączenie 18-karatowego białego złota z białymi i czarnymi diamentami, a także z błękitnymi, różowymi lub żółtymi szafirami. Wszystkie produkty mają kształt przepięknych, subtelnych kwiatów.

Na uwagę zasługuje także kolekcja “Coctail”, w której kolory klejnotów przypominają romantyczną atmosferę świateł i barw wczesnego świtu. Błękitne akwamaryny przeplatają się z fioletowymi ametystami, różowymi opalami oraz opalami ognistymi.

Niektóre kolekcje korzystają z ogólnie znanych i lubianych symboli. Taka właśnie jest kolekcja “Infinito”, w której główną rolę gra znak nieskończoności. Jest to jedna z najbardziej kultowych linii marki Bizzotto, która w pełni oddaje definicję nieskończoności. Dusza tej biżuterii oszałamia czystością diamentów i złota. Tutaj wszystko zmienia się i ożywa – zarówno pojęcie piękna, czasu, jak i natury.

Dla tych, którzy idą z duchem czasu, polecamy kolekcję “Buckle” (Klamra). Linia inspirowana jest codziennością. Motyw klamry przewija się przez wiele projektów. Spotykany jest zwłaszcza przy bransoletkach, które właśnie posiadają klamrowe zapięcie. Klamra kojarzy nam się przede wszystkim z wygodą i ponadczasowością. W tej kolekcji Bizzotto pokazuje, że może ona stanowić również świetny dodatek do każdej stylizacji.

Bizzotto Gioielli – bez podpisu ani rusz.
Każdy produkt wychodzący spod ręki Bizzotto posiada unikalną sygnaturę, która ma przypominać o bogatym doświadczeniu i historii marki. Koronowana literka “B” wyryta jest w każdej biżuterii ku pamięci marzeniu założyciela. Inicjał ma ukazywać artystyczną podróż rodziny, a także miejsca, w których splatają się losy marki.

Dwadzieścia lat temu do firmy dołączyły dzieci Cesare’a, Martina i Mauro, a także jego zięć Alberto. Ich nowoczesne spojrzenie na produkt przyczyniło się do powstania międzynarodowej tożsamości marki. Dzięki temu znany wszystkim inicjał “B” to synonim piękna wywodzącego się z przeszłości i złotniczych korzeni.