Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności »

  OK

Poradnik


1) Zakupy w Sklepie Internetowym W.KRUK

a) Jak opłacić zamówienie?

Istnieje możliwość opłacenia zamówienia w następujący sposób:
• w przypadku zamówień realizowanych za pośrednictwem kuriera: płatność za pobraniem (dla zalogowanych klientów), PayU,
• w przypadku zamówień realizowanych za pośrednictwem kuriera DPD Pickup lub z odbiorem w Salonie: PayU.
• w przypadku zamówień realizowanych za pośrednictwem paczkomatów lub kuriera Inpost: PayU.

b) Czy mogę zapłacić w ratach za zamówienie?

Istnieje możliwość opłacenia zamówienia w ratach. Szczegółowe informacje uzyskają Państwo na stronie: https://wkruk.pl/raty-payu.

c) Czy mogę opłacić zamówienie w późniejszym terminie?

Istnieje możliwość opłacenia zamówienia do 45 dni. Szczegółowe informacje dostępne są pod adresem: https://wkruk.pl/raty-i-platnosci-odroczone

d) Czy można anulować zamówienie?

Zamówienie może zostać anulowane do momentu jego skompletowania. W tym celu zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

e) Czy można złożyć zamówienie drogą telefoniczną?

W tym momencie nie oferujemy możliwości telefonicznego złożenia zamówienia. W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

f) Czy można dokonać zwrotu produktu?

W przypadku zakupów dokonanych za pośrednictwem Sklepu Internetowego można dokonać zwrotu w terminie 30 dni od zakupu. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: https://wkruk.pl/zwroty.

g) Czy można dokonać wymiany produktu?

W przypadku wymiany produktu należy dokonać zwrotu w terminie 30 dni, a następnie ponownie złożyć zamówienie na interesujące produkty.

h) Sposoby odbioru zamówień.

Zamówienie może być odebrane bezpośrednio po dostarczeniu przesyłki przez kuriera, w punkcie DPD Pickup, odbiór w punkcie Poczty Polskiej, odbiór w paczkomatach Inpost lub w Salonie W.KRUK.

i) Gdzie mogę zgłosić prośbę o wykonanie grawerunku/dodanie bileciku?

Podczas składania zamówienia w Opcjach dodatkowych istnieje możliwość dodania uwag do zamówienia. W przypadku usługi grawerowania produktu, czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.

j) Czy można zmienić adres dostawy zamówienia?

Adres dostawy może zostać zmieniony do momentu skompletowania zamówienia. W tym celu zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

Obecny stan zamówienia można sprawdzić samodzielnie w koncie klienta po zalogowaniu. Zakładka: Moje zamówienia.

k) Czy mogę zmienić sposób płatności?

W przypadku płatności za pobraniem, nie ma możliwości zmiany sposobu płatności. W pozostałych przypadkach proszę o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

l) Czy jest możliwość zakupu z wysyłką za granice Polski?

Tak, firma W.KRUK realizuje swoje zamówienia na terenie UE. Podczas składania zamówienia należy wybrać kraj dostawy, koszt wysyłki wynosi 85 zł.

m) Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy dla każdego produktu znajdą Państwo w karcie produktu. Czas dostawy w przypadku produktów posiadających wybór rozmiaru dostępny będzie po wybraniu rozmiaru w karcie produktu. Orientacyjny czas realizacji zamówienia znajdą Państwo w pierwszej wiadomości e-mail wysyłanej po złożeniu zamówienia w Sklepie Internetowym W.KRUK.

n) Czy mogę zapłacić za zamówienie kartą podarunkową?

Taka forma zapłaty jest możliwa wyłącznie w Salonach stacjonarnych W.KRUK.

o) Czy mogę zapłacić za zamówienie karnetem jubilerskim?

Tak, numer karnetu należy wpisać na stronie Koszyka w polu Karnety Jubilerskie. W Sklepie Internetowym W.KRUK możliwa jest realizacja wyłącznie karnetów w wersji elektronicznej.

p) Czy mogę opłacić zamówienie bonami Sodexo?

Taka forma zapłaty jest możliwa wyłącznie w Salonach stacjonarnych W.KRUK

q) Jak dokonać zamówienia obrączkowego?

Pełna oferta obrączek dostępna jest na stronie: https://wkruk.pl/slubne-obraczki.

Po wybraniu interesującego Państwa wzoru, należy wybrać odpowiedni rozmiar obrączek, a następnie złożyć zamówienie. Jeżeli są Państwo zainteresowani modyfikacją obrączek, proszę szczegółowo opisać ją w uwagach.

Po przyjęciu zamówienia otrzymają Państwo wiadomość zwrotną dotyczącą możliwości naniesienia indywidualnych zmian.

W przypadku wybranych modeli obrączek istnieje możliwość zmiany: szerokości, koloru, sposobu wykończenia, profilu zewnętrznego oraz wewnętrznego.



2) Rezerwacja w Salonie Stacjonarnym W.KRUK

a) Jak złożyć rezerwację?

Na karcie produktu należy kliknąć w „Sprawdź dostępność w Salonie” następnie wybrać miasto oraz Salon stacjonarny W.KRUK, w którym jest możliwa rezerwacja produktu oraz postępować zgodnie z kolejnymi instrukcjami wyświetlonymi na ekranie.

b) Jak opłacić rezerwację?

Płatność odbywa się na miejscu, w Salonie stacjonarnym W.KRUK.

c) Czy można dokonać zwrotu zarezerwowanego produktu?

Rezerwacja z odbiorem w Salonie nie jest zakupem realizowanym przez Sklep Internetowy, tym samym po dokonaniu zakupu w salonie W.KRUK nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość.

d) Jaki jest termin realizacji?

Termin zaakceptowania rezerwacji przez Obsługę Salonu wynosi 2 dni.

e) Jaki jest czas na odbiór rezerwacji?

Czas odbioru rezerwacji wynosi 3 dni robocze.

f) W jaki sposób otrzymam informację, że mogę odebrać rezerwację?

Potwierdzenie zostanie wysłane na podany adres e-mail oraz przez SMS.

g) Z kim mam się kontaktować odnośnie rezerwacji?

Z Obsługą Salonu, w którym produkty zostały zarezerwowane.



3) Zwrot

a) Czy można zwrócić biżuterię zakupioną w Salonie stacjonarnym W.KRUK?

W przypadku zakupów dokonanych w Salonie stacjonarnym W.KRUK nie ma możliwości dokonania zwrotu.

b) Czy można zwrócić biżuterię zakupioną w Sklepie Internetowym W.KRUK?

W terminie 30 dni od zakupu istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego produktu. W tym celu należy uzupełnić formularz zwrotu, który dostępny jest na stronie: https://wkruk.pl/rma.

Wraz z produktem proszę dołączyć dowód zakupu, bądź jego kopię oraz formularz odstąpienia od umowy: https://wkruk.pl/files/dokumenty/WKRUK-Formularz-zwrotu.pdf.

Zwroty produktów zakupionych za pośrednictwem Sklepu Internetowego nie są możliwe w Salonach stacjonarnych W.KRUK.



4) Reklamacje

a) Jak złożyć reklamację?

Reklamację można złożyć w dowolnym Salonie W.KRUK lub wysłać ją na nasz adres: W.KRUK z dopiskiem DKJiR, Podium Park, Al. Jana Pawła II 43a, 31-864 Kraków w postaci wypełnionego formularza reklamacyjnego.

Formularz reklamacyjny: https://wkruk.pl/files/dokumenty/WKRUK-Formularz-reklamacji.pdf.



5) Klub dla Przyjaciół W.KRUK i Aplikacja mobilna

a) Jak przystąpić do Programu Klubu dla Przyjaciół W.KRUK ?

W celu przystąpienia do Programu należy, zarejestrować konto na swoje dane, w Sklepie Internetowym lub Aplikacji Mobilnej.
- po zalogowaniu do konta w Sklepie Internetowym, należy wybrać zakładkę Karta Klubu dla Przyjaciół, wypełnić i zapisać formularz zgłoszeniowy do programu oraz potwierdzić link aktywacyjny wysłany na adres mailowy konta.
- po instalacji Aplikacji na urządzeniu mobilnym należy zarejestrować konto następnie zalogować się i kliknąć „KLUB DLA PRZYJACIÓŁ” oraz „PRZYSTĄP DO PROGRAMU

Więcej informacji:
Klub dla Przyjaciół W.KRUK.
Aplikacja W.KRUK.

b) Jak zapisać transakcje na karcie Klubu dla Przyjaciół?

W celu zapisu transakcji na karcie Klubu dla Przyjaciół należy:
- w Salonie okazać QR kodu z aplikacji mobilnej lub fizyczną kartę przed zakończeniem transakcji.
- w Sklepie Internetowym złożyć zamówienie z konta Uczestnika programu z przypisaną kartą Klubu dla Przyjaciół.

c) Jak zapisać punkty za zakupy w Salonie?

Punkty za transakcje zarejestrowane w Salonie, w cenach regularnych, zapisują się automatycznie na karcie Klubu dla Przyjaciół, jeśli Uczestnik programu okazał ją przed zakończeniem transakcji i numer został zapisany na paragonie.

d) Czy przy zakupie zegarka marki Rolex, bądź Patek Philippe mogę skorzystać z rabatu z Klubu dla Przyjaciół?

Nie, w przypadku zakupu zegarków marki Rolex oraz Patek Philippe rabat oraz punkty z Karty Klubu dla Przyjaciół nie są naliczane zgodnie z regulaminem. Zobacz regulamin.

e) Jak zapisać punkty za zakupy w Sklepie Internetowym?

Punkty za zrealizowane zamówienie w Sklepie Internetowym, zapisują się automatycznie, w regulaminowym czasie, jeśli Klient złożył zamówienie jako zalogowany Uczestnik programu z przypisaną kartą Klubu dla Przyjaciół.

e) W jakim czasie naliczane są punkty?

W przypadku zakupu dokonanego w Salonie W.KRUK, punkty zostaną zapisane na Karcie Klubu dla Przyjaciół w terminie 48 godzin od momentu wystawienia paragonu do transakcji w cenach regularnych, do której Uczestnik programu okazał Kartę Klubu dla Przyjaciół przed jej zakończeniem, wydrukiem paragonu.

W przypadku zakupu dokonanego, w Sklepie Internetowym, punkty zostaną zapisane na Karcie Klubu dla Przyjaciół po 30 dniach od momentu wystawienia paragonu, do zamówienia w cenach regularnych, składanego z pozycji zalogowanego Uczestnika programu z przypisaną Kartą Klubu dla Przyjaciół.

g) Z jakiego powodu nie zostały naliczone punkty na karcie Klubu dla Przyjaciół?

Punty naliczane są do konkretnej karty Klubu dla Przyjaciół, wyłącznie za paragony zakupione w cenach regularnych, w czasie określonym w Regulaminie programu, dla paragonu przypisanego do tej karty.

Jeśli powyższe warunki zostały spełnione a na karcie Uczestnika programu nadal brak naliczonych punktów, prosimy o kontakt z Klubem dla Przyjaciół W.KRUK: podając w treści nr karty i przesyłając czytelne zdjęcie paragonu z transakcji, której zgłoszenie dotyczy.

h) W jaki sposób mogę skorzystać ze stałego rabatu przypisanego do karty Klubu dla Przyjaciół w Sklepie Internetowym?

Po zalogowaniu się na swoje konto, z przypisaną kartą Klubu dla Przyjaciół, posiadającą stały rabat, należy wybrać do koszyka produkty w cenach regularnych i użyć opcji “ wybierz rabat z karty”.
Stały rabat z tytułu posiadania karty Klubu dla Przyjaciół jest naliczany od pierwszego zakupu zarejestrowanego na karcie a jego wysokość zależna jest od wartości tego zakupu.

i) Czy jest możliwe wydanie duplikatu karty?

Nie. Aktualnie Karty Klubu dla Przyjaciół nie są wydawane w formie fizycznej.
W przypadku zagubienia karty Klubu dla Przyjaciół należy zarejestrować konto w aplikacji mobilnej podając nr telefonu, przystąpić do programu jako nowy Klient i wysłać zgłoszenie z zakładki KONTAKT.