Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności »

  OK

Poradnik


1) Zakupy w Sklepie Internetowym W.KRUK

a) Jak opłacić zamówienie?

Istnieje możliwość opłacenia zamówienia w następujący sposób:
• w przypadku zamówień realizowanych za pośrednictwem kuriera: płatność za pobraniem, PayU oraz PayPal,
• w przypadku zamówień realizowanych za pośrednictwem kuriera DPD Pickup lub z odbiorem w Salonie: PayU oraz PayPal.

b) Czy mogę zapłacić w ratach za zamówienie?

Istnieje możliwość opłacenia za zamówienie w ratach. Szczegółowe informację uzyskają Państwo na stronie: https://wkruk.pl/raty-payu.

c) Czy można anulować zamówienie?

Zamówienie może zostać anulowane do momentu jego skompletowania. W tym celu zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

d) Czy można złożyć zamówienie drogą telefoniczną?

W tym momencie nie oferujemy możliwości telefonicznego złożenia zamówienia. W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

e) Czy można dokonać zwrotu/wymiany produktu?

W przypadku zakupów dokonanych za pośrednictwem Sklepu Internetowego można dokonać zwrotu/wymiany w terminie 30 dni od zakupu. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: https://wkruk.pl/zwroty.

f) Sposoby odbioru zamówień.

Zamówienie może być odebrane bezpośrednio po dostarczeniu przesyłki przez kuriera, w punkcie DPD Pickup lub w Salonie W.KRUK.

g) Gdzie mogę zgłosić prośbę o wykonanie grawerunku/dodanie bileciku?

Podczas składania zamówienia w Opcjach dodatkowych istnieje możliwość dodania uwag do zamówienia. W przypadku usługi grawerowania produktu, czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.

h) Czy można zmienić adres dostawy zamówienia?

Adres dostawy może zostać zmieniony do momentu skompletowania zamówienia. W tym celu zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Obecny stan zamówienia można sprawdzić samodzielenie w koncie klienta po zalogowaniu. Zakładka: Moje zamówienia.

i) Czy mogę zmienić sposób płatności?

W przypadku płatności za pobraniem, nie ma możliwości zmiany sposobu płatności. W pozostałych przypadkach proszę o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

j) Czy jest możliwość zakupu z wysyłką poza granice Polski?

Tak, firma W.KRUK realizuje swoje zamówienia na terenie UE. Podczas składania zamówienia należy wybrać kraj dostawy, koszt wysyłki wynosi 85 zł.

k) Jaki jest czas dostawy?

Czas dostawy dla każdego produktu znajdą Państwo w karcie produktu. Czas dostawy w przypadku produktów posiadających wybór rozmiaru dostępny będzie po wybraniu rozmiaru w karcie produktu. Orientacyjny czas realizacji zamówienia znajdą Państwo w pierwszej wiadomości e-mail wysyłanej po złożeniu zamówienia w Sklepie Internetowym W.KRUK.

l) Czy mogę zapłacić za zamówienie kartą podarunkową?

Taka forma zapłaty jest możliwa wyłącznie w Salonach stacjonarnych W.KRUK.

m) Czy mogę zapłacić za zamówienie karnetem jubilerskim?

Tak, numer karnetu należy wpisać na stronie Koszyka w polu Karnety Jubilerskie. W Sklepie Internetowym W.KRUK możliwa jest realizacja wyłącznie karnetów w wersji elektronicznej.

n) Jak dokonać zamówienia obrączkowego?

Pełna oferta obrączek dostępna jest na stronie: https://wkruk.pl/slubne-obraczki Po wybraniu interesującego Państwa wzoru, należy wybrać odpowiedni rozmiar obrączek, a następnie złożyć zamówienie. Jeżeli są Państwo zainteresowani modyfikacją obrączek, proszę szczegółowo opisać ją w uwagach. Po przyjęciu zamówienia otrzymają Państwo wiadomość zwrotną dotyczącą możliwości naniesienia indywidualnych zmian.

W przypadku wybranych modeli obrączek istnieje możliwość zmiany: szerokości, koloru, sposobu wykończenia, profilu zewnętrznego oraz wewnętrznego.



2) Zwrot

a) Czy można zwrócić biżuterię zakupioną w Salonie stacjonarnym W.KRUK?

W przypadku zakupów dokonanych w Salonie stacjonarnym W.KRUK nie ma możliwości dokonania zwrotu.

b) Czy można zwrócić biżuterię zakupioną w Sklepie Internetowym W.KRUK?

W terminie 30 dni od zakupu istnieje możliwość dokonania zwrotu zakupionego produktu. W tym celu należy uzupełnić formularz zwrotu, który dostępny jest na stronie: https://wkruk.pl/rma. Wraz z produktem proszę dołączyć dowód zakupu, bądź jego kopię oraz formularz odstąpienia od umowy: https://wkruk.pl/files/dokumenty/WKRUK-Formularz-zwrotu.pdf.

Zwroty produktów zakupionych za pośrednictwem Sklepu Internetowego nie są możliwe w Salonach stacjonarnych W.KRUK.



3) Reklamacje

a) Jak złożyć reklamację?

Reklamację można złożyć w dowolnym Salonie W.KRUK lub wysłać go na nasz adres: W.KRUK z dopiskiem DKJiR, ul. Bora Komorowskiego 25 D, 31-476 Kraków w postaci wypełnionego formularza reklamacyjnego. Formularz reklamacyjny: https://wkruk.pl/files/dokumenty/WKRUK-Formularz-reklamacji.pdf.



4) KDP i aplikacja mobilna

a) Jak przystąpić do programu Klubu dla Przyjaciół?

- po zalogowaniu się na konto w Sklepie Internetowym, należy wybrać zakładkę Karta Stałego Klienta,
- za pośrednictwem aplikacji mobilnej,
- z pomocą Doradcy w Salonach stacjonarnych W.KRUK.

b) Jak przypisać punkty za zakupy w Salonie?

Prosimy o kontakt z Klubem dla Przyjaciół W.KRUK: klubdlaprzyjaciol@wkruk.pl W wiadomości mailowej należy podać imię i nazwisko, numer karty, datę zakupu oraz numer transakcji.

c) Jak połączyć konto aplikacji mobilnej z kontem na stronie wkruk.pl?

Pobranie aplikacji mobilnej nie wiąże się z automatycznym założeniem konta w Sklepie Internetowym. W aplikacji mobilnej oraz w Sklepie Internetowym można użyć tego samego numeru karty Klubu dla Przyjaciół W.KRUK.

d) W jakim czasie naliczane są punkty?

Punkty zostaną przypisane na karcie w terminie 48 godzin od momentu dokonania transakcji.

e) Dlaczego nie zostały naliczone punkty za zakupy?

Punkty naliczane są wyłącznie za produkty, które zostały zakupione w cenie regularnej i nie są objęte żadną promocją.