TOŻSAMOŚĆ MARKI

Założona w 1957 roku marka Rado jest rozpoznawalna na całym świecie. Słynie z innowacyjnego wzornictwa oraz kreatywnego wykorzystania rewolucyjnych materiałów w produkcji jednych z najbardziej trwałych zegarków na świecie. Od samego początku siedziba firmy mieści się w Lengnau, w Szwajcarii. Od zawsze Rado towarzyszy pionierski duch, a marka do dziś pozostaje wierna swojej filozofii zawartej w sloganie “If we can imagine it, we can make it”.

Rado wybiera do produkcji swoich zegarków wyłącznie najlepsze materiały. Twardość i odporność na zarysowania nie wystarczy. Trwałość i komfort użytkowania są równie ważne. Wśród kluczowych osiągnięć imponującej historii Rado należy wymienić premierę pierwszego na świecie zegarka odpornego na zarysowania – w 1962 roku, rolę pioniera w dziedzinie wykorzystania ceramiki high-tech w zegarmistrzostwie, w latach 80-tych XX wieku, jak również opracowanie koncepcji ceramicznej koperty monobloc oraz wprowadzenie technologii dotykowej w zegarkach ceramicznych. Marka jako pierwsza zastosowała w swoich produktach także ceramikę plasma.

Zegarki Rado

RODOWÓD MARKI

Unikalne podejście Rado do wzornictwa użytkowego zostało wielokrotnie docenione. Marka otrzymała ponad 30 międzynarodowych nagród za design. Wyjątkowy styl i substancje to fundamenty marki Rado, która nieprzerwanie potwierdza swoje mistrzostwo w dziedzinie materiałów, tworząc piękne i przyciągające wzrok zegarki, które z powodzeniem wytrzymują próbę czasu.

Nic nie jest w stanie zatrzymać Rado w misji odkrywania, tworzenia i wprowadzania innowacji w zegarmistrzostwie – możemy z pewnością siebie powiedzieć, że “Czas jest esencją, z której powstaliśmy”.

RADO DiaMaster

Nowoczesne materiały i wyrafinowane mechanizmy. Ta absolutnie wyjątkowa linia wyróżnia się spośród kolekcji designerskich czasomierzy RADO.

RADO DiaMaster łączy wyszukaną specjalizację marki z Lengnau – wykorzystanie unikalnych i zaawansowanych technologicznie materiałów (np. ceramika plazmowa); ze świetnymi szwajcarskimi mechanizmami automatycznymi. Wodoszczelność 100 m.

Rado HyperChrome

Nowoczesny, elegancki i sportowy kształt. Odporna na zarysowania, hypoalergiczna ceramika high-tech, z której wykonana jest linia Hyperchrome odzwierciedla technologiczną przewagę marki nad innymi firmami w dziedzinie wykorzystania nowoczesnych materiałów i designu w produkcji zegarków. Wodoszczelność 100 m.

Rado Centrix

Klasyczny i lekki, najbardziej autentyczny design i kształt w najlepszy sposób wyrażający elegancję oraz zaawansowanie technologiczne marki Rado. W kolekcji znajdują się modele z mechanizmem automatycznym, kwarcowym oraz wersje „jubile” z brylantami. Wodoszczelność 30 m.

Rado Esenza Ceramic Touch

Pierwszy na świecie, całkowicie ceramiczny, zegarek damski ustawiany dotykiem. Firma Rado stworzyła zegarek ceramiczny obsługiwany wyłącznie przy pomocy dotyku. Wyjątkowy model powstał z myślą o kobietach. Najnowsze technologie i zmysł dotyku łączą się w unikalnym zegarku, który wyróżni cię z tłumu. Wodoszczelność 30 m.

Rado True Thinline

To najcieńsze zegarki na świecie wykonane z zaawansowanej technologicznie ceramiki. By stworzyć nową ultra-cienką strukturę, wszystkie komponenty zegarka zostały zaprojektowane i dopasowane do siebie na nowo, włącznie z mechanizmem kwarcowym stworzonym ekskluzywnie na zamówienie marki Rado. Wodoszczelność 30 m.

Zegarki Rado - Sklep

RADO I AGNIESZKA RADWAŃSKA

W styczniu 2014 roku, marka Rado ogłosiła podpisanie trzyletniej umowy z Agnieszką Radwańską. W ten sposób światowej sławy tenisistka dołączyła do Rado jako światowa ambasadorka Rado. To posunięcie umacnia zaangażowanie marki Rado w świecie tenisa i podkreśla jej powiązania ze sportem, który uprawiają miliony ludzi.

Agnieszka będzie nosiła model Rado HyperChrome Automatic Chronograph w nowoczesnej, białej, ceramicznej obudowie. Ten sportowy, lecz elegancki zegarek doskonale pasuje do zawodniczki słynącej ze stylowej gry na korcie i olśniewającego wyglądu poza kortem.

Zdobywczyni tytułu Fan’s Favourite WTA po raz trzeci z rzędu, znana jest jako osoba ustalająca trendy i przyciągająca tłumy.

Dyrektor wykonawczy Rado, Matthias Breschan skomentował:
- Jesteśmy zachwyceni faktem, że możemy powitać Agę w rodzinie Rado. Z jej naturalnym darem, talentem i oddaniem dla sportu, doskonale pasuje do Rado. To fantastyczne, że w 2014 roku będzie nosiła zegarek Rado HyperChrome.

Opowiadając o tej współpracy, Agnieszka powiedziała:
- Widziałam oddanie marki Rado dla tenisa w ciągu ostatnich dwóch lat i jestem naprawdę szczęśliwa, że będę ambasadorką tej marki. Ich zegarki są świetne, lekkie i wygodne w noszeniu. Są dla mnie idealne. Poza tym to wspaniałe mieć wsparcie tak dobrze znanej marki zegarków.