Po otrzymaniu zamówienia mają Państwo możliwość dokonania bezpłatnego zwrotu w terminie 30 dni.



ZWROT

A. Wysyłkowo za pośrednictwem Paczkomatów INPOST:

1. Za pośrednictwem aplikacji mobilnej InPost:

  • Wypełnij formularz zwrotu dostępny na stronie https://wkruk.pl/rma. wybierając z listy rozwijalnej sposób wysyłki „Paczkomaty 24/7”
  • Poczekaj na zatwierdzenie formularza, otrzymasz powiadomienie na podany adres email.

  • Następnie możesz zgłosić zwrot towaru korzystając z poniższej instrukcji:

  • W dolnym menu aplikacji wybierz ikonkę “Zwróć” W sekcji „Wyszukaj sklep” wpisz W.KRUK;

  • Wypełnij formularz zwrotu.

  • Zapakuj w bezpieczny sposób zwracane produkty, w oryginalnych opakowaniach.

  • Nadaj zwrot w dowolnym Paczkomacie.

  • 2. Za pośrednictwem strony szybkiezwroty.pl:

  • Wypełnij formularz zwrotu dostępny na stronie https://wkruk.pl/rma. wybierając z listy rozwijalnej sposób wysyłki „Paczkomaty 24/7”
  • Poczekaj na zatwierdzenie formularza, otrzymasz powiadomienie na podany adres email.

  • Następnie możesz zgłosić zwrot towaru korzystając z poniższej instrukcji:

  • Wejdź na stronę Szybkie Zwroty Inpost. Wybierz z listy: W.KRUK.

  • Wypełnij formularz zwrotu na stronie Inpost.

  • Zapakuj w bezpieczny sposób zwracane produkty, w oryginalnych opakowaniach.

  • Nadaj zwrot w dowolnym Paczkomacie

  • B. Wysyłkowo za pośrednictwem kuriera:

  • Wypełnij formularz zwrotu.
  • W obecności kuriera zapakuj produkty w bezpieczny sposób:

           - umieść produkty w oryginalnych opakowaniach.

           - wypełniony formularz zwrotu dołącz do przesyłki.

           - na kopercie kurier zamieści etykietę zwrotną, zaadresowaną na W.KRUK.

  • Wyślij produkty.


  • C. Zwrot własny na adres:

  • Adres do zwrotów: Sklep Internetowy W.KRUK, W.KRUK SA, Podium Park, Al. Jana Pawła II 43a, 31-864 Kraków , z dopiskiem: “ZWROT”.

  • Informacje dotyczące zwrotów: uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany towar powinien posiadać wszystkie metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie. Przesyłka powinna zawierać również: paragon, metki produktów, opakowania, certyfikat, a w przypadku zegarka, dodatkowo prosimy o dołączenie karty gwarancyjnej.

    Zwrot dokonanych przez Państwa płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę) zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

    Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny zgodzą się Państwo na inny sposób zwrotu. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

    Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Państwa do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Państwa dowodu odesłania zwracanych towarów.

    Niektóre artykuły, ze względu na cechy szczególne muszą spełniać określone warunki, aby można było je zwrócić:
    Perfumy – powinny być zwrócone w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu, nienaruszona folia/plomba zabezpieczająca.

    Usługa bezpłatnego zwrotu jest jednorazowa i dostępna wyłącznie na terenie Polski.

    W przypadku wysyłki zwrotu zamówienia z kraju niebędącego członkiem Unii Europejskiej mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty takie jak koszt odprawy i cło.

    WYMIANA

    W celu zgłoszenia wymiany rozmiaru pierścionka prosimy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

  • Złóż nowe zamówienie bez opłacania wybierając formę płatności: PaYu – Blik, karta, przelew, raty na ten sam model pierścionka w interesującym rozmiarze.

  • Złóż formularz zwrotu https://www.wkruk.pl/rma wybierając z powodu zgłoszenia „Wymiana rozmiaru pierścionka” oraz umieść w polu „Nazwa/Rozmiar/Kod produktu” numer nowego zamówienia.

  • Poinformuj o chęci wymiany Biuro Obsługi Klienta.
  • Wymiana jest możliwa jednorazowo i nastąpi w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki.

    REKLAMACJE

    W celu zgłoszenia reklamacji prosimy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

  • Zgłoszenie reklamacji może nastąpić m.in. poprzez wypełnienie formularza reklamacji i przesłanie go razem z produktem i dowodem zakupu lub zgłoszenie reklamacji osobiście w jednym z Salonów W.KRUK (Zobacz gdzie znajdują się Salony W.KRUK).
  • Wypełniony formularz, bądź też oświadczenie o składanej reklamacji, należy wydrukować i podpisać.
  • W przypadku braku możliwości wydrukowania, prosimy o przesłanie wypełnionego formularza na adres e-mail: zlecenia@wkruk.pl.
  • Reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym lub oświadczeniem o składanej reklamacji, prosimy przesłać na adres:
  • W.KRUK SA, Podium Park, Al. Jana Pawła II 43a, 31-864 Kraków, z dopiskiem: “REKLAMACJA” lub złożyć osobiście w jednym z Salonów W.KRUK (Zobacz gdzie znajdują się Salony W.KRUK).

    Informacje dotyczące reklamacji: reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od dnia dostarczenia do Spółki W.KRUK reklamowanego produktu i wypełnionego formularza. O decyzji Rzeczoznawcy zostaną Państwo powiadomieni drogą mailową lub telefoniczną.

    W przypadku wysyłki towaru zakupionego w Sklepie Internetowym produkt zostanie odesłany na adres podany podczas składania zamówienia.

    Sprzedawca informuje Państwa o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Państwa po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej https://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Klienta będącego konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


    Formularz zwrotu – do wypełnienia online.

    Informacje dla klienta – do pobrania.

    Formularz zwrotu – do pobrania.

    Formularz reklamacji – do pobrania.